21 Kasım 2013 Perşembe

Avon Gliserinli El Kremi

Bugün sizlere uygun fiyatlı ama buna karşın harika nemlendiren bir el bakım kremi tanıtacağım...


Avon'un bazı ürünlerini gerçekten çok kaliteli buluyorum.Avon Care serisinden gliserinli el ve tırnak bakım kremide bunlardan bir tanesi. Benim bir el kreminden beklentim hızlı bir şekilde emilmesi ve ellerimi yumuşacık yapması.Bu krem benim beklentilerimi karşılıyor. Hafif bir kokusu var. Beni rahatsız etmiyor ama kokuya karşı hassasiyeti olanları rahatsız edebilir. İndirim zamanına denk getirirseniz 3 adetini 10TL'ye alabilirsiniz.Fiyat performans açısından bakarsak çok çok başarılı bir ürün.Ürünün tek dezavantajı her zaman kataloglarda bulunmaması. Uygun fiyatlı çabuk emilen ve iyi nemlendiren bir krem arıyorsanız bu ürüne bir şans vermelisiniz diyerek yazımı burada sonlandırıyorum..

Sizin favori bakım kremleriniz neler?

2 yorum:

  1. I love serisinin Hindistan cevizli ve mangolu olananı çok seviyorum nemlendirmesi güzel evet ama beni cezbeden yanı kokuları

    YanıtlaSil
  2. En kısa zamanda denemeliyim I love.. serisini hindistan cevizinede mangoyada bayılırım ):

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum ...