25 Kasım 2013 Pazartesi

English Home Çubuklu Oda Parfümü

Bloğumun ana teması makyaj ama ara sıra dekorasyonla ilgili paylaşımlarda da bulunacağım..
Sprey tarzda oda parfümlerini sevmiyorum..Hem estetik durmuyor hemde kokularını çok yapay buluyorum..Uzun zamandır bambu çubuklu oda parfümlerinden kullanıyorum.. Hem dekoratif olarak çok estetik buluyorum hemde buram buram misler gibi kokmasına bayılıyorum..
Son keşfim ise English Home Kokulu Çubuklar..


Şimdiye kadar yasemin ve gül kokusunu denedim..Her iki kokuda  birbirinden  güzeldi..
Kullanım süreleri yaklaşık 2-3 ay..Fiyatı ise 20 TL..
Sizlerde benim gibi evinizin mis gibi kokmasını istiyorsanız en kısa zamanlar kokulu çubukları denemelisiniz.
Tekrar alır mıyım? Evet ..


4 yorum:

  1. Merve Hanım yasemin kokusunu denemeyi düşünüyorum. Spreylerden ben de hoşlanmıyorum çünkü alerji yapıyor:( Tavsiyelerin ve verdiğin bilgiler için ayrıca teşekkürler:) Sen bu işi biliyorsun tatlım:)

    YanıtlaSil
  2. En kısa zamanda denemelisin Nursemincim..Mükemmel kokuyor ve dekoratif olarakta çok şık duruyor..

    YanıtlaSil
  3. bende akdeniz kokusunu kullanıyorum ve bence büyüleyici derecede güzel kokuyor öneririm :)

    YanıtlaSil
  4. Hımm akdeniz kokusunu da en kısa zamanda denemeliyim o zaman..Öneriniz için teşekkürler!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum ...