13 Kasım 2013 Çarşamba

Kiehl's Rare Earth Deep Pore Daily Cleanser

Sizlere yaklaşık son 1 aydır kullandığım bir ürünü tanıtacağım..
Kiehl's Rare Earth Deep Pore Daily Cleanser


Ürün Özellikleri

Cildi arındırmak ve derinlemesine temizlemek için normal ve yağlı ciltler için özel olarak formüle edilmiş, nazik ve hafifçe köpüren formülümüz, içerdiği Amazon Beyaz Kili ve inceltilmiş diyatomik toprak partikülleri sayesinde ciltteki gözeneklerin görünümünü artıran yüzey kirini, toksinleri ve yağları temizler. Bu formül taze ve sağlıklı görünen bir cilt için genişlemiş güzeneklerin görünümünü azaltmaya yardımcı olarak cildi derinlemesine temizler. Ciltten yüzey toksinlerini gidermeye yardımcı olmak üzere nazik arındırma etkisi sağlar.


 Ürün Fiyatı: 54 TL (150 ml)

Peki vaadettiklerini yerine getiriyor mu ?
Büyük ölçüde evet! Beyaz kil içerdiği için her yüzünüzü yıkadığınızda cildinizin arındırdığını hissediyorsunuz. Aynı zamanda gözeneklerinizin görünümüzde ciddi bir azalma gözlemliyorsunuz.
Cildiniz yağlıya dönük karmaysa ve benim gibi son günlerde kafayı gözeneklerinizin görünümüne taktıysanız almanızı önerebileceğim bir ürün..

Tekrar alır mıyım??? Evet...

hamiş: Ben bu ürünü Aqua Florya  Kiehl's mağazasından satın almıştım..28 gün sonra cilt bakım uzmanının telefonla beni arayıp üründen memnun kalıp kalmadığımı sorması ve  yeni gelen ürünlerin tester'larını almam için mağazaya davet etmesi ayrıca çok hoşuma gitti..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum ...