21 Kasım 2013 Perşembe

Mac Fix +


MAC sitesinde bu ürünü
"Vitamin ve minerallerle birlikte cildi sakinleştiren yeşil çay, salatalık, papatya ve suginin taze ve enerjik kokusuyla birleştirilmesi olan bu ürün cilde sıkılmasıyla birlikte anında canlılık verir ve makyajı sabitler. Sadece cildinize sıkın ve bırakın cildiniz bu formülü içsin..."

Peki bu ürün ne işe yarar?  nasıl kullanılır?
  •  Makyaj öncesinde yüzümüze 3-4  fıs sıkıp  nemi cildimize hapsederek cildimizi makyaja hazırlarız.
  • Pudranın yüzde bıraktığı un kurabiye kıvamındaki görüntüyü anında yok ederek makyajınızı sabitler ve daha doğal bir görüntü oluşturur.
  • Eyeliner fırçasına 1-2 fıs sıktıktan sonra farlarımızı eyeliner olarak uygulayabiliriz.
  • Yazın sıcağında yüzümüze avuç dolu su çarpmak istediğimizde cildimize 3-4 fıs sıkıp ferahlarken bir yandanda  makyajımızı bozmamış oluruz.  (...)
Açıkçası bu ürün olmazsa olmazlarımdan biri değil.Tekrar alır mıyım? pek sanmıyorum..Bloglarda o kadar çok yazılıp çizildi ki merakıma yenik düştüm ve almış bulundum..
Fiyat Bilgisi: 30 ml'lik olan minik boyunu 29 TL'ye almıştım..100 ml'lik tam boyu ise 57 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum ...