25 Kasım 2013 Pazartesi

Sephora Günlük Fırça Temizleyicisi

Önümüzdeki yazılarda sizlere bol bol makyaj fırçalarından bahsedeceğim..Makyaj fırçalarına geçmeden önce fırçalarımızı nasıl temizlemeliyiz biraz bundan bahsedeyim..


Ben fırçalarımı 1 yada 2 haftada bir antibakteriyel sıvı sabunla yıkıyorum ama özellikle göz fırçalarını ve fondöten fırçalarımızı hergün temizlememiz gerekiyor..Uzun zamandır günlük fırça temizleyicisi arayışındaydım aklımda mac fırça temizleyicisini almak vardı ama bana en yakın mac mağazası Aqua Florya'da olduğu için ve yakın zamanda buraya gidemeyeceğim için dayanamayıp sephoranın fırça temizleyicisini aldım..Sprey şişe olması + bir özellik ama fiyat =miktar karşılaştırması yapacak olursak mac daha avantajlı gibi gözüküyor..
Sephora daily makeup brush cleaner 60 ml: 15 TL       
 Mac  brush cleanser 235 ml: 38 TL

Peki nasıl kullanıyorum?
Öncelikle fırçama 3-4 fıs temizleyici sıkıyorum sonra kağıt havluyla kuruluyorum ve kısa süre sonra fırçam  kullanıma hazır :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum ...