29 Kasım 2013 Cuma

Victoria Secret Body Mist


Herkese Merhaba,
Bugün sizlere çok hafif, çiçek kokulu bir body mist tanıtacağım..
Victoria Secret Sheer Love
  White cotton & Pink Lily

Bu body misti ne zaman üzerime sıksam hep iltifat alıyorum :) Gün içinde kendimi iyi hissetmek istediğimde biraz sıkıyorum ve bir anda ortamın havası değişiveriyor. Buram buram çiçek ve pudramsı hafif kokusuyla beni ve o esnada yanımda olan herkesi kendine hayran bıraktırıyor. Oldukça şiirsel bir anlatım oldu biliyorum ama çok severek kullandığım bir ürün.Özellikle yazın bunaltıcı sıcaklarda parfüm yerine elim hep V.S Body Miste gitti. Eğer sizlerde benim gibi hafif çiçeksi kokuları seviyorsanız en kısa zamanda bu ürünü denemelisiniz.

Peki ya sizin favori parfümünüz nedir?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum ...