24 Kasım 2013 Pazar

Yves Rocher Tendre Jasmin EDP

Herkese Merhaba,
Bugünkü konuğumuz Yves Rocher'in buram buram yasemin kokan parfümü..

Yasemin dokunuşu..
Tendre Jasmin
Işıltılı, meyvemsi ve canlı...
Yasemin, portakal çiçeği ve mandalina içerir. 

 Yves Rocher sitesinde böyle tanımlıyor parfümü..

Yasemin kokusu, mistik duyguları harekete geçirir duyuların artmasına ve kişilerin birbirlerini anlamasına yardımcı olur. Birde yaseminin afrodizyak etkisi senelerdir biliniyor..Eğer sizlerde benim gibi yasemin kokusunu seviyorsanız..Bu misler gibi yasemin kokan parfümü en kısa zamanda denemelisiniz.
Fiyat Bilgisi: 50 ml Edp 105 TL ama Yves Rocher'in kampanyalarını takip ederseniz %30 indirimle alabilirsiniz..
hamiş: Yves Rocher'in Tendre Jasmin vücüt losyonuyla birlikte kullanmanızı tavsiye ederim..Koku bir o kadar daha kalıcı ve etkili oluyor ..
Tekrar alır mıyım? Kesinlikle evet..ama en kısa zamanda Bvlgari Jasmin Noir'ide denemek istiyorum.

2 yorum:

  1. Çok beğendim on numara beş yıldız diyebilirim. Teşekkürler Merve Hanım gerçekten çok isabetli bir tercih:)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim Nursemincim..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum ...