6 Mart 2014 Perşembe

Kiehl's Rare Earth Pore Refining Tonik

Bugünkü konuğumuz  sizlere daha önce şurada bahsettiğim =>  Kiehl's Temizleyici ile aynı seriden olan Kiehl's Rare Earth Pore Refining Tonik


Ürün özellikleri nelermiş önce ona bakalım ,
Bu iki aşamalı, gözenek sıkılaştırıcı tonik, ciltten yüzey toksinlerinin giderilmesine yardımcı olmak için Amazon Nehri ağzındaki Marajó Adası'ndan sağlanan içeriklerle formüle edilmiştir. Uygulamadan sonra cilt yeniden dengelenmiş nem seviyesi ile mat bir görünüme kavuşur. Amazon Beyaz Kili, fazla yüzey yağının kontrol altına alınmasına ve gözeneklerin görünümünün azaltılmasına yardımcı olur. Cilt daha pürüzsüz ve sağlıklı bir görünüme kavuşur.

Kiehl's Temizleyici ile birlikte bu toniği uzun zamandır kullanıyorum , vaadlerinin tamamını ne yazık ki gerçekleştiremiyor..Gözeneklerin görünümünde kısmen  azalma olsada etkisi kalıcı olmadığı için çokta elzem bir ürün değil kanımca. Daha uygun fiyatlı bir alternatif olarak Clean&Clear siyah nokta karşıtı serisini denemeyi düşünüyorum.

Tekrar alır mıyım? Açıkçası beğendiğim özellikleri olsada vazgeçilmez bi ürün değil benim için. Birde uyguladıktan sonra hafif bir şekilde de olsa yüzümde kalan beyaz kilden  hoşlanmıyorum. 

Fiyat Bilgisi: 49TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum ...