17 Mart 2014 Pazartesi

Rimmel Match Perfection Fondoten

Merhabalar,
Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım uygun fiyatlı bir fondoten olan  
Rimmel Match Perfection'u tanıtacağım..
 Kapatıcılığı orta seviyelerde olan glow bitirişe sahip bir ürün..Kışın kuru karmaya dönen yağlı cildimde + pudra desteğiyle sorun yaşamadım ama yazın tercih edeceğimi sanmıyorum..Kuru ciltlere , normal ciltlere ve karma ciltlere uygun olduğunu düşünüyorum.Yağlı ciltlere yada mat görünüm sevenlere önermiyorum. Orta kapatıcıkta ve glow bitirişe sahip bir ürün  arıyorsanız tavsiye edebileceğim bir ürün.




Hafif çiçeksi bir kokusu var beni rahatsız etmedi hatta beğendiğimi bile söyleyebilirim :) ama kokuya hassasiyeti olanlar için uyarımı yapmış olayım..

Cildimde nasıl durduğuna bakacak olursak ?

Öncesi


Sonrası



Ürünün belki de en büyük dezavantajı çok fazla renk seçeneğinin olmaması . Benim gibi açık buğday tenliler (referans mac nc20 -25) için ivory uygun olacaktır.
*    *    *

Ürünün fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 20-25 TL arasında olmalı..Tekrar alır mıyım? Fiyat-performans açısından değerlendirecek olursam bence başarılı bir fondoten ama  yeni ürünler denemeyi sevdiğim için almayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum ...