4 Aralık 2013 Çarşamba

Clinique Alışverişi

Clinique'nin online satış sitesini ne zamandır takip ediyordum ama bir türlü sipariş verememiştim.Aslında Şu sıralar cilt bakımında Kiehl's ve La Roche Posay tercih ettiğim için ve kullanılmayı bekleyen bir sürü kozmetik ürünümde olduğu için hiçbirşeye ihtiyacım yoktu. Ama kozmetik sever bir bünye olarak yinede alacak birşey buldum:)

Peki ne mi aldım ???



Clinique Fırça Temizleyici aldım.Ürünün fiyatı   39 TL'ydi. Kargo ücretsizdi  ve minik hediyeleri vardı..
-  Dramatically Different Nemlendirici Jel Krem (15 ml)
-  7 Day Scrub Peeling (7 ml)
-  Happy Parfüm (4 ml)

Açıkçası bu alışverişten çok memnun kaldım..http://www.clinique.com.tr/ yi sık sık ziyaret edeceğim gibi gözüküyor..

Peki ya sizlerin favori Clinique ürününüz nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum ...