18 Aralık 2013 Çarşamba

Göz Makyajını Temizleme Rutinim

Bugün sizlere göz makyajı temizleme rutinimden bahsedeceğim..
Öncelikle günlük makyajımda waterproof  rimel kullanmadığımı belirteyim..
Günlük göz makyajı rutinim genellikle  göz altı kapatıcısı, far,kalem ve rimelden oluşuyor ..

İlk aşama olarak bebek şampuanıyla  (dalin yada johnson's baby) gözlerimi yıkıyorum..Bu aşamada rimel , varsa eyeliner, kalem, far büyük ölçüde çıkmış oluyor ...
2.aşamada göz altı kapatıcısı ve makyaj kalıntılarını Nivea göz makyajı temizleyicisi ile temizliyorum..
Nivea göz makyajı temizleyicisi uzun zamandır favorilerim arasında hem göz yakmıyor hem makyajımı harika bir şekilde temizliyor hemde gözaltlarımı nemlendiriyor ..daha ne olsun ama di mi:)
3. aşamada ise gözaltlarımı nemlendiriyorum..

Benim makyaj temizleme rutinimin bir kısmı bu şekilde..Sizler makyajınızı nasıl temizliyorsunuz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum ...