15 Aralık 2013 Pazar

★ My Whis List ★

Yıl sonuna gelmişken dilek listesi yazmamak olmaz..Son zamanlarda aklımda  olan ve en kısa sürede almak istediklerimden bahsedeceğim bugün size..



Make Up For Ever  HD Fondoten
Kamera ve fotoğraf makinelerinde 10 kata kadar zoom yapıldığında dahi belli olmayan mükemmel bir görünüm sunan bu fondoteni en kısa zamanda denemek istiyorum...
Mac Media Ruj

Tam bir sonbahar rengi..kahverengi alt tonlu bordo...
Clinique Bottom Lash Maskara


Son zamanlarda göz makyajıma daha bir ağırlık verir oldum. Bu rimellin alt kirpiklerde harika yarattığı uzun zamandır duyuyordum ve en kısa zamanda denemek istiyorum...
Lancome Tresor in Love Parfüm Seti
Gül ve yaseminin mükemmel uyumu..Mis gibi kokuyor ve şişesi çok şık..
Rimmel London Kate Moss Serisi 101 ve 107 no'lu Rujlar
Kate Moss 101 No'lu ruj Mac Snob'a dupe gösteriliyor

Kate Moss 107 No'lu ruj Mac Diva'ya dupe gösteriliyor
Mac rujların 50 TL olduğu düşünülürse, Mac'e dupe(uygun fiyatlı alternatif ) gösterilen bu rujları %50 Watson indirimiyle 7 TL'ye almayı planlıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum ...