7 Ocak 2014 Salı

The Balm Shelter - Renkli Nemlendirici

Merhabalar,
Bugün sizlere uzun zamandır favorim olan ve günlük makyajımda vazgeçilmezim olan bir ürün tanıtacağım..
The Balm Shelter








Eğer sivilce izleri, leke gibi ciddi cilt problemleriniz yoksa ve  günlük makyajda hafif bir kapatıcılık size yetiyorsa  Balm Shelter'ı gözüm kapalı tavsiye ederim..Tüm cilt tiplerine uygun bir ürün..Çok kuru ciltler altına nemlendirici ile takviye ederlerse çok daha iyi gözükecektir..Cildiniz karma ve yağlı ise  özellikle T bölgenize transparan bir pudra geçerseniz gün boyu parlamadan çok doğal gözükecektir..+ bir özellik olarak Spf 18 güneş koruması içerdiğini de belirtmeden geçmeyeyim..
                                         
                                                    Öncesi                                                                        Sonrası

Maalesef hiç bir zaman sorunsuz bir cildim olmadı :(  ama yinede günlük makyajda çok yoğun kapatıcılık istemiyorum..Balm Shelter'ı sürdükten sonra gerekli gördüğüm yerleri kapatıcı ile kapatıp üstüne birde transparan pudra ile geçiyorum ve ten makyajım bitmiş oluyor.

Balm Shelter'ın 3 rengi mevcut..
♣ Beyaz Tenliler için    → Light  (ben light kullanıyorum)
♦ Buğday Tenliler için   Light to Medium
♠ Esmer Tenliler içinse  Medium

Fiyat Bilgisi: Normal satış fiyatı 32 TL olmakla beraber yaklaşık 2 -3 ayda bir olan Gratisin meşhur kampanyalarıyla  %50 indirimli olarak 16 TL'ye alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum ...