11 Ocak 2014 Cumartesi

Bath and Body Works - japanese cherry blossom

Son zamanlardaki favori duş jelim ve vücut  losyonum olan Bath and Body Works  japanese cherry blossom serisini tanıtacağım bügün sizlere...

         Bath and Body Works mumları, duş jelleri, sabunları ve losyonlarıyla gönlüme taht kurmuş favori markalarımdan 1 numaralı olan..
         Tek dezavantajı mağazalarının çok az yerde bulunması..(İstinyePark, Akmerkez, Marmara Park, Bağdat Caddesi ve Antalya Migros)
          Neyseki Marmara Park'a çok yakın olduğum için sık sık uğrayabiliyorum..


Sakura yani Japon Kiraz  Çiçeği
 Nemlendirici Aloe Vera, E vitamini ve Shea Butter ile zenginleştirilmiş formülü ve nefis kokusu  ile şimdiye kadar kullandığım en iyi duş jeli ..Birde vücut losyonu ile birlikte kullanıldığında kalıcılığı oldukça tatmin edici..En kısa zamanda body mist ve parfümünüde alıp seriyi tamamlamayı düşünüyorum..
Eğer yakınlarınızda bbw mağazası varsa en kısa zamanda denemenizi tavsiye ederim :)



2 yorum:

  1. Ayyy harikalar canım güle güle kullan! Bloguna: tasarım-yerleşim-gadget ekle- diger gadget'lar-izleyiciler den Gfc eklersen seni de takip etmek isterim^^ Gfc sorununa dair bir de "bu siteyi takip et" butonu lazım olcak yalnız;) o da ondanbundansundabiraz.blogspot.com da ve blogdeposu nda bulabilirsin açıklamalı=) Ben de bloguma beklerim
    http://kozmetikasigi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım ..Gadgette bi sorun vardı, düzelttim..Bloğunu hemen inceliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum ...