17 Şubat 2014 Pazartesi

Bitirdiklerim - Part -2

Uzun bir aradan sonra tekrardan merhaba,
Bugün sizlere bitirdiğim ürünlerden bahsedeceğim

1-Yves Rocher Frambuazlı Saç Bakım İksiri: Şuan satışta olmayan bu ürünü uzun zaman önce almıştım. Şampuan ve saç kremi rutininden sonra saça sürüp biraz bekliyoruz sonra duruluyoruz ve pırıl pırıl aynı zamanda mis gibi frambuaz kokan saçlara "Merhaba :) diyoruz...
Tekrar alır mıyım? Satışta olsaydı ve indirim dönemine denk gelseydim belki diyebilirdim ama aslına bakarsanız elma sirkeside bu ürünle aynı işlevi gerçekleştiriyor (tek farkı bunun gibi frambuaz kokmuyor:)
2-Bioderma H2O Sensibio:

 5.yada 6. şişeyi kullanıyorum sanırım..Makyajı temizlemede  üzerine tanımayacağım efsane bir ürün..su gibi birşey..Hassas ciltler için harika bir temizleme ürünü..
Tekrar alır mıyım? Kesinlikle evettt! Fiyat: Genellikle 2x500ml  ambalajda 50-60 TL  arası bir fiyatla satılıyor.

3-Sephora Makyaj Temizleme Yağı:  Makyajı yağla temizleme furyasına bende katıldım.Peki bir artısını gördüm mü? Hayır..Makyajı tek hamlede çıkartmıyor bir kere üzerine tekrar köpük jelle yüzünüzü yıkalamalı+tonikle üzerinden geçmeniz gerekiyor..Bu durumda benim için kolaylık değil külfet oldu..Sevenleri muhakkak vardır ama ben sevmedim..
Tekrar alır mıyım?  Hayır.. Fiyatı: 30 TL gibi birşey olmalı..
4-Max Factor Kalıcı Ruj (Bare): 

 2-3 ay gibi bir sürede yapısı bozulup dudaklarımda çimento sürmüşüm etkisi yaratmasaydı bu güzelim şeftali rengiyle hayatımın ruju olabilirdi..Sürdükten 1-2 saat sonra ruj çatlamaya başlıyor ve dudaklarda çizgi çizgi duran saçma sapan bir maddeye dönüşüyor..Nasıl bir kalıcılık anlayışıdır  ben bu işi pek çözemedim..Sonuç itibarı ile Tekrar alır mıyım? Hayır.. Fiyatı: 40 TL civarında olmalı..

5 ve 6-  Keratinology Şampuan ve Saç Kremi-Gelişmiş Düzleştici Sistem-:

Saçlarıma etkisini genel anlamda başarılı buldum. Lakin içeriği çok temiz olmadığı ve ben artık daha temiz içerikli ürünlere yöneldiğim için tekrar tercih etmeyeceğim bir ürün..Fiyatı: şampuan , krem ve maske halinde set olarak 45 TL 'ye almıştım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum ...