8 Nisan 2014 Salı

Bee Beauty Peeling Vanilla & Cheesecake

Merhabalar...
Bugünkü konuğumuz Gratise özel markalardan BeeBeauty 'nin vanilla& cheesecake' li   peelingi..

Peki peeling ne işe yarar? Nasıl kullanılır? biraz bundan bahsedeyim...

Peeling; ölü derileri cildimizden uzaklaştırarak pürüzsüz, diri, parlak  bir tene sahip olmamızı sağlar.
Banyoda sıcak suyun etkisi ile yumuşayan cilde dairesel haraketlerle uygulanır . Bir yandan cildimiz temizlenirken bir yandan da mis gibi kokusuyla klasik banyo rutinimizi keyifli hale getirir:)

 *   *   *

Herkesin tercih edeceği bir ürün olmayıp- güzel kokan ürünlere olan zaafım malumunuz üzerine - benim son zamanlarımda favorim olan bir üründür bu BeeBeauty vanilla&cheesecake peeling :)
Banyodan sonra verdiği nem benim için yeterli geldi ama çok kuru ciltleri tatmin edeceğini sanmıyorum.

Özet olarak ben bu ürünü sevdim ..Sizlerde yeni ürünler denemeyi seviyorsanız ve mis gibi limonlu+vanilyalı cheesecake kokan bu ürünü deneyebilirsiniz.





Gratislerde satılan bu mis kokula peelinge indirim zamanında 6,5 TL'ye almıştım..Tekrar alır mıyım?  Evet..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum ...